TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Gott nytt år...

Kategori: Allmänt

Då så allesammans, var det åter igen dags för ett nytt år. Denna gång heter det nya året 2008.

Jaha, vad gör man då vid datorn klockan 23:00 på denna afton?
Jo en annan får ju ta ansvaret och jobba lite när dom andra dricker sig fulla och roar sig.
Jag och andra sidan har också haft en mycket trevlig kväll. Började kvällen med kinamat. Ni kan aldrig gissa vad jag åt.
Sedan gick vi på älmhultsrevyn. Jättebra. johan Wirell sjöng den där kända operalåten som Paul Pots sjungit. Herre jesus så bra han sjunger.
Sedan blev det stressigt hem. Revyn slutade ju inte förens 21:00 och jag skulle ju till jobbet. Men jag han.
Nä, jag tog och jobbade idag för att vi blir ju ändå aldrig bjudna på något. Lika så detta år. Fast o andra sidan hade det varit mysigt att bara vara hemma med fredrik och mysa.

Måste berätta en typisk sak angående nyår!
Sa igår att det var så skönt att grannarna aldrig var hemma och firade. Tro det eller ej, men när vi kom körandes hem på vägen igår så är grannjäklarna i stugan och ska fira! Helt otroligt. Dom har aldrig varit där  på dom 4 åren vi bott där. Tror det var dom vi såg idag och dom kanske åkt dit för att få det lugnt??? Dom hade alla fall två små hundar.
Jag ber till gud att dom inte håller på och skjuter så Rosanna halkar i hagen!

Nehe.... Kika till dom boende lite.

Ha det bra!