TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Operation X 2 (3???)

Kategori: Allmänt

Jaha....... Detta året kunde inte börat sämre!!!!!!
På tisdag opereras min nya häst för att hon har brutit benet. Griffelbenet är helt av och dom ska ta bort det.
Sedan ringde min doktor precis att även jag ska upp på operationsbordet en sväng. Dom ska söva mig och göra titthål bara o se hur de ser ut. Röntgen sa varken bu eller bä sa han.
Sövning = bakis i en vecka och ev. sjukskrivning.
$$$$$$$$$
Det kunde dröja innan jag fick kallelsen om operationen eftersom Ljungby gick in i strejk på måndag. Dena förbaskade sjukvård. Eller ja, det är ju inte dom själva som kan hjälpa det. BOrde vara självklart med högre löner inom vården o speciellt om man jobbat länge. Då ska man inte stå på samma lön som en person som just börjat.

Nu e de mockning som gäller, sprutning av häst, springning samt ev Älmhult hur jag nu skulle hinna de.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: