TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Tyskland igår

Kategori: Allmänt

image24
Ja, då var man hemma pigg, vaken och utvilad efter gårdagens strapatser i Tyskland.
Vi åkte vi Öresundsbron ner till Rödby och över till Puttgarden.
Alla som ville fick stanna kvar på Bordershoppen, men det visade sig bara vara Sandra och Daniel så dom sket i det och följde med till det berömda Calles.
Väl framme där så var det inte så mycket folk som tur var så det var bara att fylla vangarna.

På ditvägen somnade Anton, på hemvägen somnade ett par andra. En spydde... Blurk. Men denne piggna till igen och fortsatte.

Sedan är det ju helt enkelt så att  vissa personer helt enklet inte ska dricka. Inte när man inte kan vara tysst fast man bönar och ber om att vara det. Jag vet att det inte är lätt, och det måste vara fruktansvert frustrerande att de ska va på detta vis. Hoppas att det lika ljudligt hördes mina åsikter också så man slipper skiten sen.
Jaja.... Nu är det som det är helt enkelt. Tyvärr kan inte jag göra något åt det.
Kul var det igår alla fall!!! Anton försäkte fylla mig med öl, dom försöke få i mig wisky samt groggar. Jag höll mig till min älskade cider och försökte inte mig på något annat! En grogg eller två slank nog ner dock...
Nehe, dags att packa in gårdagens varor samt ut och städa och mocka. AnnLouise, Kalle, Daniel och Sandra kommer på middag ikväll så här kan ju inte se ut som hoppsan!
image25