TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Varm vecka!

Kategori: Allmänt

Denna vecka har ju bara varit så underbar! Vilket väder det varit!
Här om dagen åkte bikinin fram och klockan 15:00 lade jag mig i solen en timme. Den tog som bara den.
Igår var det rätt soldisigt så då gjorde jag lite annat.
Idag har det varit rätt kvavt tycker jag och har inte hunnit med att sola. Annars hade det varit perfekt väder för det. Varit väldigt varmt!
Ikväll så gick vi en tripp ner till dammen! TROR att vi lyckades jaga bort gässen igår. Dom har inte synts till idag. Dom flög iväg igår när vi var ute och rodde. Håll tummarna!

Här ligger "Kissekatten" och jag och fläker oss :-)
image31

Nu börjar det att grönska i dammen! Hoppas nu att gässen är försvunna så det dom förstört växer upp igen. Där jag står är det totalt avnaggat!
Snart är det kanske dags för det första doppet oxå i vår lilla pöl? Sugen!
image32

Moffe var törstig effter att ha satt i sig en sork ;-)
image33