TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Aldrig mer Granada...

Kategori: Allmänt

Ja, det är väl så det brukar heta.
NU kunde jag inte låta bli att åka dit igår igen. En stackars Fredrik fick agera taxi år mig och Hanna.

Började förfesta hos Hanna. Ja, jag hade köpt en 7:a av nån anledning. Ville veta hur den smakade. Så jag var traggig på två klunkar av den. Rälig var den alla fall. Köp inte "Hannas cider" - lime lakrits. Bläää.
Sedan åkte vi vidare till Lönsboda och förfestade hos "P".
Det var skoj.
Sedan promenerade vi till Granada. Där var ett gäng Härlundabor som vi satt och pratade med hela kvällen. Om jag drar mig till minnnes var jag inte upp på discot en ända gång!!
Black Jack stod för musiken! Dom e bra tycker jag. Tog nån kasedans med Per. Vågade inte ta ut svängarna för mycket för jag litar inte på mitt ben.
Sedan skulle vi hem. Jaha, då var min mobil bprta. Blev hispig och nervös. Ja det är ju typiskt mig och slarva bort allt. Men denna kunde jag inte begripa hur jag slarvat bort.
Men, en annan lever efter mottot "Det ordnar sig alltid". Det är ett bra motto tycker jag! Ringde min mobil ett par gånger i hopp om att finna den nån stans. JAAAA det var nån som svarade tillslut. Då hade jag glömt den hos "P".
Sedan körde vi hem Hanna till Rumpebodacity. Jag hoppas hon hade skoj. Det förtjänar hon!
Jag och Fredrik körde hem. Jag kokade mackisar. Kunde ej låta bli. Åt dom och gick o lade mig.
Nu e jag redan vaken. Kan inte sova mer.
Ska ut och fora hästarna.
Aldrig mer dricka heter det idag igen....... Jaja....

Denna dagen ska alla fall börja bra! Som sagt, hästarna sen ska jag ställa fram en riktigt god frukost till arbetaren som ligger där nere och fötjänar en god sömn.

Ha det gott!