TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Dag nummer 2...

Kategori: Allmänt

Så var dag nummer två kommen på det nya året.
Har inte hunnit se mycket av dagsljuset då jag legat och sovit om dagarna.
En natt till sen ska vi inspektera vad det nya året har kommit med. Lite snö har jag dock kunnat se att det fallit ute!

Just nu är det jobbigt på jobbet. Man behöver vara på två ställen samtidigt. INgen som förstår att det skulle behövas sättas in en till personal med tanke på hur läget var i natt.
Men vem vet, kanske dom har gjort det till natten? Vi får väl se!

Idag kommer grannarna hem från Thailand. Dom verkar ha haft det mysigt enligt resedagboken. Ska bli kul och se bilder där ifrån.
Snart är det min och Fredriks tur! Inte alls långt kvar.
Hoppas jag hinner nå målet tills dess bara. Men det gör jag nog, bara jag kommer igång med trändet nu igen. Imorgon tänkte jag ta i tu med det.
Har o andra sidan inte ätit något godis på hela två dagar :-D
Ska belöna mig själv med en guldstjärna i kalendern var gång jag lyckas motstå en frästelse.
Julen har verkligen varit till förtret. Har gjort precis tvärt om vad jag sa. Skulle ta EN godisbit av det som fanns osv. Har nog aldrig vräkt i mig så som jag gjort :-)
Har nog lagt på mig 3 kg på ett par dagar. Det är enkelt. Värre att bli av med dom. Man vill ju inte precis svälta sig!


Ha det bra!