TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Svälter min häst???

Kategori: Allmänt

Usch... Enligt alla på bukefalos ger jag min häst alldeles för lite mat.....
Jag har ju fått hjälp att räkna ut foderstaten. Och JAAA, tidigare har hon fått ännu mindre mat. Det var innan jag begrep nåt. Den stackaren.
Hon har gått upp minst 20 cm om man kan säga så. Ja, har fått länga alla täcken så sedan i vintras för ett år sen. Och då har itne magen börjat träda fram ännu.
Ska ut och rida nu. Sedan ska jag ta foton på henne och lägga ut och så får dom säga vad dom tycker.
Känner mig som en djurplågare.

Usch.. Har lite ångerst för lite andra saker med.... Hur ska jag nå mitt mål till den 4:e... HUR???
Jaja......


Nu ska jag ut alla fall .För nu e de ljust.

Stallet e klart föresten...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: