TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Träningsblogg 29/1 2008

Kategori: Allmänt

Har inte hunnit komma så långt ännu....
Just kommit upp för katten kom o väkte mig. Han stod o pep utanför sovrumsdörren.
Jag öppnade men då skulle han bara härja och bitas. Så han fick gå ut igen. Men då börja han riva ner allt möjligt så då gick jag upp.

Jag sitter här nu o kollar lite. Ska snart gå ut och springa o sedan mocka.
Väntar på att hovslagaren ska höra av sig, men det behagar han inte att göra. Eller ja... han har väl inte tid ännu. Jag smsade honom om han kunde komma hit nån dag. Tomas behövde oxå, så så dyrt behöver det nog inte bli.... Eller så väntar jag till vecka 7 för då kan han ju ta hela hästen... Jaja.... ja får väl ta av den andra skon, men då ska ni se att jag hittar den andra!!!

Har ju jobbat inatt... Har en natt till, men jag ska lägga mig lite o sova sen tänkte jag.

Solade efter jobb. Är rätt brun nu, men funderar på att klämma in en gång till INNAN fredag då jag ska sola igen. Måste ju vara fin till resan!

Imorgon ska Elvira steriraliseras. Jag ska köra dit henne. Sen får jag nog dra till älmhult o ta ut euro. Sedan på kvällen så ska vi hämta bale.

Nehe, hej svej i balongen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: