TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Regretionsterapi......

Kategori: Allmänt

Ja.... Jag skulle hemskt gärna vilja vara med om något sådant! Svårt att göra det på egen hand! Skulle även vilja prova på utanförkroppenupplevelser. Har beskrivningar på hur man gör, men jag klarar nog inte det mentalt ännu. Man måste ävev förbereda sig en del innan.....

Men åter till regretionsterapi igen!!!! Jag vill så hemst gärna veta vad i mina tidigare liv som har gjort att detta liv blivit som det är. Vilka faktorer spelar in från tisigare liv till att jag är som jag är och gör som jag gör?
Men framför allt vill jag veta vilka personer som spelat roll för mig i tidigare liv och som finns i min närhet nu! 
Sedan finns det ju en hel del andra jag vill veta om också.
Ja suck............. varför är allt som det är igenligen! När jag ska få veta eller se sanningen? Kanske jag börjat göra det nu?
Kärlek, empati och medkänsla... Ja det är det som är huvuddelen för att man ska kunna nå det eviga livet! Hur långt har jag kvar dit? Fixar jag det i detta liv? Knappast troligt.

Progretionsterapi då??? Näää, det vet jag inte om jag skulle vågat ens. Visst, att kunna se vilka möjligheter det finns att gå här i livet eller se ännu längre fram, visst det hade kunnat vara spännande. Men detta liv vill jag nog ta en dag i taget.

Men om jag bara fått se tillbaka på mina forna liv så hade jag kanske kunnat lista ut och veta vilken väg jag ska ta i detta liv!

Undrar om det finns någon psykolog eller terapeut i närheten som sysslar med just sådana här sessioner. Hade varit riktigt spännande. Och det hade varit värt priset! Bara personen var erkänd och verkligen kunde sin sak!
Precis som Brian L Weiss till exempel!!

//// Tack för mig idag

....vi lever för att lära...