TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Fotbollsfan o feber....

Kategori: Allmänt

Har feber idag o blitt förkyld igen.
Var typ flera år sen ja hade feber innan.

Har även vatt i ljungby på lassarettet. Pappa körde mig för jag orka inte pga febern. Annars hade jag fått avboka.  O det ville jag ju inte. Hade väntat länge nog på denna tid.
I alla fall så var min fruktan om att benet inte var som det skulle befogad. Benet kändes ostabilt och nu väntar jag på kallelse till magnetröntgen.
Dom kanse inte kan se nåt på den röntgen för jag har skruvar i benet sedan operationen. I så fall blir det titthålsop... O sedan ev op av korsband igen...
Usch..

aja, nu ska ja sova.

kram

Kommentarer

  • Sara Li säger:

    Men nej! Hoppas inte att det är nåt fel på benet... KRAM till dig!

    2008-03-27 | 09:40:58
    Bloggadress: http://sarali76.blogg.se

Kommentera inlägget här: