TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Vår i luften trots snö

Kategori: Allmänt


Hej hej
Då var det dags för jobb inatt igen då.
Det ska säkert gå bra. Typiskt med att jag hade feber här om dagen så jag inte kunde jobba. Nu tänker jag norpa åt mig alla lediga turer som finns. Martina undrade om jag kunde jobba i helgen. Sa nej först men nu har jag ångrat mig, men då var turen redan fixad förstås... aja... Det kommer väl mer turer får jag hoppas.
Nästa vecka har jag en extra tur inklämd på måndag. Skulle kunna jobba tisdag oxå. Sedan jobbar jag tors, fre o lör natt.
Måste få ihop pengar så jag kan betala veterinären och även köpa en ny häst.
Pappa har sagt jag kan låna pengar av honom (till veterinären). Men jag vill klara mig själv!

Jaja, var ute o fotade lite på Rosanna idag. Det rann ut något från baken på henne. Luktade inte surt eller unket så det var och är nog ingen fara. Ska ta tempen på henne sen.
Fotona går inte att lägga in. Det står bara "There is no blog object in the current session." Och det menas med???
Hehe, berodde på att jag hade loggats ut....

Ne.... dags att laga mat.
Ska försöka kravla mig upp på motionscyklen sen. Nu har jag ju förklaringen varför benet alltid känns tjockt efter en tur på cyklen...
image12
image13