TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Blodtryck o blodprov

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit på VCÄ och tagit prover enligt rubriken.
Blodtrycket låg på 118/63 så de var ju bra. Undertrycket har ju legat på 80 ibland innan.
Blodbprovet togs i armen. Jag var livrädd :-)
Fasen att man inte tillhör Haga, där jobbar en grann doktor ;-) Hahaha
Efter det så var jag på Maxi o handla lite grann.
Sedan åkte jag hem o tog hand om lilla Evelina.

Nu e de snart trav.
Igår blev Rosannas lillasyster tvåa och så vann Kvällen för första gången!
Skoj!

Jobbet ringde med föresten o fråga om jobb i morgon kväll. Eve ska ju ha sista sprutan samt bandagebyte så ja vet i fasen om det går. Jag kan inte göra något av det själv fast hon var snäll igår när jag lindade.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: