TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Dagen före...

Kategori: Allmänt

Imorgon är det elitloppet!
Hejja Going Kronos, Plantagenet samt Giant Superman. Eller ja, skit samma vem som vinner. Alltid lika kul att se elitloppet.

Dagen började med att tele ringde. Det var en som vill låna Zeeke. Hon kommer på måndag och kikar på honom. Måste skaffa foderkontrakt!

Sedan åt vi frukost.
Jag gick med Eve.
Sedan körde vi och hämtade issolering till Fredriks verkstad.
Sedan körde vi till Knoxhult och lagade mitt släp som höll på att gå sönde ri stödhjulet.
Sedan hade jag Eve ute lite i hagen (se hennes sida).
Sedan kom Jan och tömte gödselstan. Så nu slipper jag klättra i den med mitt slitna ben.
Sedan körde jag ner till hästapollarna i dammen och plockade bort lite fästingar.

Nu sitter jag här och är vrålhungrig. 

Jag ska antagligen träffa min kusin på midsommar!!!! :-D Kan vdet ha varit 12 år sen sist?? Ska bli så jäkla kul!!

Njut av dessa två härliga sommarbilder!!

Rosanna
image38

Grannens häst. Född inatt
image39