TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Vad ska jag skriva??

Kategori: Allmänt

Kan ju skriva om det fina vädret. Sol, sol, sol och åter sol. Och varmt.
Liiite regn hade inte skadat så det blir lite hö till djuren och bete också för den delen!

Jag har bränt mig. Gjorde det igår när jag var lite trött efter onsdagens bravader Hhiihhi.
Så nu svider ansiktet, hals och mage. Jaja, det går väl över... Blir vackert sen när det spricker upp och rosa hud tittar fram. Typsikt mig!!!

Idag har jag inte varit i solen medvetet. Eve har fått vatt i hagen, sedan har jag gått med henne, sprunigt och ridit.
Sedan lagade jag mat.
Är inte ett dugg sugen på något nu för tiden. Eller ja, sen i onsdags... Natten till onsdag låg jag och spydde och efter det så är det inget förutom pizza som lockar.
Men det blev alla fall stekt flundra, coscos och sås idag. Fredrik han var redan proppmätt efter min matlåda till honom med sketti och köttsås. Asamycket ;-)

Hon som skulle ha Zeeke i sommar har inte hört av sig. Får helgen på sig, sen får någon annan ta honom. Hoppas min jobbarkompis vill låna honom och om inte hon så får det väl bli förra ägaren......

Jaaahaaaa, sitter på jobbet och ugglar...Jobbar extra för Annapanna ;-)
Imorgon är det GRILLFEST igen!!! 

Har även blivit bjuden på midsommarfest! I Lönsboda av alla ställen. Hoppas min kusin oxå vågar sig dit!

Nä, nu ska ja se film.

Kram!
image40