TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

18/9 2009 - Mitt i natten

Kategori: Allmänt

Haj haj

Sitter här i rummet och jobbar.
Mitt jobb består av att blogga. Detta tjänar jag, eller får ut strax över 10 000 kr.
Haha
Nej, så är det inte.
Jag jobbar som vårdare och just nu har jag inget annat för mig än att sitta ner. TV i alla ära, men datorn förbränner mer tid och natten går fortare när man gjort sina sysslor.
Jag har hunnit med att laga mat, bråka, kramas, borsta tänder, leta efter saker, räkna medicin med mera.
Sparade golven till den andra natten. Haha!
Vi har avlöst varandra nu. Vo bytte lägenhet så att säga.

Helgen har varit ok.............
Var hos Sara. Hon berättade lite saker som gjorde mig mindre glad!
Kunde inte sova på hela natten till söndagen. Sov högst två timmar.
Hade värsta huvudverken.

Var på trav med mamma. Tittade på Commander Crowe. Jag var inte jätteroad av att vara där, ville hem. Mådde dåligt, trött och ont i huvudet.
Tror att mamma stod ut med mig. Hoppas det. Försökte vara snäll och trevlig.

Söndagen avslutades alla fall bättre än lördagen och sov gott hela natten gjorde jag.
Tomas bommade föresten på ett rådjur på kvällen. Första missen någonsin säger han. Skönt att han missa riktigt så han inte skarskjöt bocken.

Nä, nu får de räcka.

Bilder på världsstjärnan i Tingsryd. Fast först en på Evelinas bror - Sugecane Nips.



Comander Crowe då.... <3