TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

28 juli 2009

Kategori: Allmänt

Jahapp...
Vatt på vårdcentralen idag... Det gick bra. Dom skulle skicka i väg ett litet prov bara. Bara det att dom ringde sen igen så jag måste ta om det om två veckor.
Blev lite skraj när hon tala om vad det skulle kunna vara för fel. Men men, det är nock ingen fara med mig!
Jag mår så bra så! :-)

Ha, vad har jag mer gjort idag? Jo jag var ju i Älmhult då. Handlade lite på Maxi. Trodde jag skulle träffa en vän, men hon var för trött eller hon skulle följa med sin mamma eller trött igen. Jag hängde inte riktigt med i svängen. Så det blev ingen träff. Vi har svårt att få ihop träffar tyvärr.
Träffar ingen annan heller. Hur trist som helst. Men, dom har ju andra vänner och klarar sig bra med dom så dom behöver ju inte precis mig.

Jaja.
Sen åkte jag till mamma efter Älmhult. Jag skulle hämta lite post samt mina pärmar så jag kan sätta in mina papper som jag spritt över hela huset.
Mamma gav mig en jasminstickling som jag och Ida planterade när jag kom hem,
Efter det så lagade jag mat. Korv och mackaroner i all enkelhet. Gjorde fullkorn till mig. Barnen säger att dom tycker om fullkorn. Annars är dom lite småkinkiga.
ALla blev nog mätta och belåtna.
Sedan körde jag  till alla djuren. Kvigorna och lammen var leksna.
Vera verkade bättre i sitt bakben. Dessvärre hade Evve nu skadat det sista oskadade benet. Ett räligt rivsår hade hon lyckats få. Det var nyligen gjort. Hade bloat en del. En stor ful knuta på utsidan av skenen på bakbenet. GIssa villen storlek det benet har imorgon!!!
Jag lindade om det efter rengöring.

Vera ja.... ja... :-(
Ringde en tjej som ville komma och titta på henne på fredag eller i helgen. Fasen,  jag har verkligen fått upp ögonen för denna polle!!!

Hon är så go att hålla på med. Vill ju köra in henne och visa henne, ta föl.......................................................

Jag vet ju att Tomas behöver sälja! Jag vet ju det.. Så funkar det bara. Kan ju inte samla på sig en massa hästar.


Ne, nu ska jag inte skriva mer..
Här kommer en bild på sötnosarna samt en på bara Vera,...