TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Glömsk

Kategori: Allmänt

Säger som min kära vän Tessi. Jag har planerat att skriva här, men det har inte blitt av och nu har jag glömt vad jag planerade att skriva.

Igår kom alla fall barnen. Dom har inte vatt hemma i Bromåla på över två veckor. 

Har sovit sktidåligt inatt. Jag gick och la mig tidigare än dom andra för jag var så trött (ok, Jesper hade somnat med kläderna i sängen).
Vaknade vid halv ett och då var fortfarande Tomas uppe. Sen när han gick och la sig kunde jag inte sova förens klockan 3.
Vaknade sedan vid klockan 6 eller om klockan var 7 när hans alarm drog igång och var sedan vaken tills han gick upp... 9 typ :-)
Haft skalleverk hela dagen och lite andra åkommor.
Men dagen har i övrigt varit bra!
Jag målade lite på selkammaren. Hade tänkt att få den klar, men det han jag inte.
Jag red lite på Maja och sedan sprang jag en runda.
Vi lagade älgstek. Blev asgott. Men det tog 2,5 timmar i ugnen........ 
Men han fick värma sen och han tyckte om det.
Nu sitter jag på jobbet och pratar med Frida.
Så jag får avbryta här nu!