TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Åsiktsbefriad.

Kategori: Allmänt

Jag är helt och hållet totalt åsiktsbefriad.
Det är inte så skoj i alla lägen.
Har försökt framföra mina åsikter, men dom går aldrig hem. Skola, vänner. Jag kan kanske minnas någon gång som dom gjort det men oftast inte. Ok, jobbet går rätt bra.
Jag begriper inte varför en del har så svårt att framföra sina åsikter.
Det fula är att det är en viss typ av folk.
Jag kan läsa folk rätt bra så jag ser det tydligt. Det är folk som andra stör sig på helt enkelt.
Har man någon gång hängt upp sig på en person så är allt fel som denne säger.
Jag kan räkna upp personer som detta gäller, men tänker inte göra det här.
Jag är rädd att det är så med mig med.
Det bästa är igentligen att hålla munnen stängd, lyssna och hålla med. Tänka att det är säkert rätt.
Down?
Ja, lite kanske. Men det går förhoppningsvis över. Men det är lite jobbigt för tillfället.
Inte har jag nån vän att prata med det om heller.
Har förståss Tomas men hur kul är det för honom att höra på mitt gnat hela tiden? Han har annat än det att tänka på!

Igår så skulle jag ringa till en som skulle komma och hämta en sak hemma. Hade helt glömt bort det så jag blev lite stressad. Slog fel kontakt på mobilen. Hade samma namn, men kom förstås fel.
"Då får du väl ta och ringa till rätt då, Hej då, klick" typ...... Suck.

Nej usch.
 
Snart lördag och utställnig. Hoppas alla hållr tummarna för oss. Framför allt att Måns ska sköta sig!


ha de gott