TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

17/9 2009

Kategori: Allmänt

Idag har mamma fyllt år.
Jag körde dit efter jag vaknat.
Hon bjöd på fika.
Sara o flickorna var där också och Kickan. Hon hade blivit jättegammal!
Glömde ta med en present som jag köpt för länge sen. Inget särskillt, bara lite roligt.
Hon fick alla fall en bok . Höstoffer.

Jag vet inte vad jag ska göra med mina hästar. Funderar på att göra mig av med dom. Fast ja, inte Rosanna. Hon får vara kvar. Sa upp boxen på travet idag alla fall.. Trött på att skorna alltid trillar av, vem som än skor (ok, de kanske går att göra nåt åt), att hon är/var halt samt att det bara kostar mig en massa massa pengar.
Funderar starkt på en nordis.....
Fast Tomas tycker att jag kan hålla på med hans ardenner. Och ja, visst, det gör jag gärna. Och dom går alldeles utmärkt att rida på också och dom är gudasnälla. Men jag känner ändå att något lättare skulle jag vilja ha. Vera är perfekt nu. Men hon är ju bara ett.

Ja vi får se hur de blir.
Ska köra Evve i helgen och känna. Hältfri så sätter jag ut anonns.

hej hopp