TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Ett år äldre :-)

Kategori: Allmänt

Igår fyllde jag ett år äldre närmare 30.
Jag hade en bra dag trots att den spenderades mest i min ensamhet.
Jag fick ullsockar och jobbevantar samt pressentkort på Börjes.
Ullsockarna invigdes med en gång. Så varmt och gott att ha på sig ute när det är så kallt som nu.
Dom jag hade innan var helt söndriga.
Vo gick upp och fixade med ladugårdsbestyren.
Sedan gick jag och la mig igen eftersom jag skulle jobba inatt.
Tomas åkte och jobbade nånstans.

När jag vaknade fixade jag lite med hästhagen eftersom det är nåt vajsing med staketet så hästarna inte verkar bry sig om strömmen. Det är nog jorden som är för dålig. Men jag vattnade jättelänge här om dagen.
Vi ska ta ett ordentligt kik en dag.

Efter det så bakade jag först cheesekake som vi skulle ha till kvällen. Den blev utsökt när den provsmakades och halva gick åt......................
Jag lagade även radiokaka då jag hade massor av kokosfett kvar sen i julas. Så nu är det bara 50 g fett kvar.
Brysselkex han jag också att göra.

Eftersom jag visste att jag skulle klämma i mig cheesekake på kvällen sprang jag extra långt. Hade vovven med mig.
Idag när jag vaknar i em får det bli en minst lika lång runda känns det som.

Föresten jag har kört lite intervaller nu. Fy fasen vad jobbigt det är. Jag är så seg också och det blir inga långa sträckor. Har nog lite för långa pauser i mellan heaten.
Borde kolla upp hur man ska göra igentligen.
Kanske inte det mest optimala att köra intervallen nu när det kan vara halt.
Jag är livrädd att trilla som det är nu.

Nu har datorn hittat virus igen. Trackingcookie. Men jag läste på nätet att det inte var nåt farligt. Det var sådant som kom ihåg vad man tex skulle skicka ut för reklam till en.
Men jag hoppas att det försvinner helt när den omformateras.
Hoppas även att datorn slutar krascha för mig mm mm.



Evve är hos Frida nu föresten, men det kanske jag skrivit redan? www.joyriding.se


Hej hopp