TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

21/1 2010 - Igång igen

Kategori: Allmänt

Ja, ett tag sen man bloggade.
Har vatt lite down men nu så verkar det äntligen lossna igen.
Vad jag tänker på är att jag har ju skrivit en del om att jag springer o simmar o sådant här.
Har inte gjort ett piss på flera flera fleeera månader.
Men nu så, nu är jag igång igen.
Vill gärna kunna få på mig mina snygga ljusa jeans till sommaren igen :-)
Satte väl igång igen när vovvan skadade sig och fick sys och ligga inne med tratt. Då fick jag ut och gå med henne. Tog ju "lite tid" och då tänkte jag att jagh kan lika väl springa för det tar lika lång tid det med.
Jag är ringrostig i benen men det går fint.
Springer mest en ganska kort runda, men det är snö och det är jobbigt som bara den.
Sedan så har jagh börjat simma en gång i veckan också. Ok... Har bara blivit en gång än så länge och det var förra veckan. Ska till Lönsing och simma imorgon.

Ja vad har mer hänt under det nya året? Eller vad kommer hända?

Tja, två kalvar har fötts, tvillingar. Allt gick bra efter att Tomas lyckats vända den sista rätt i magen.
Mamman tog hand om dom båda.

På lördag ska vi på fest. En firmafest i Häradsbäck. Ser fram emot det faktist. Var längesen jag var ute på nåt.

Sen har jag börjat köra Evelina lite smått. Ska göra det sen ska hon ridas in. Har ridit lite runt ladugården på henne. Men hon e ju så nervös. Men med vagn går hon fram överallt.

Sen så är Maja såld till en farbror så nu har vi "bara" 4 pollar. Mina är det ingen som har ringt på.

Ne, nu får de räcka.

Hej hopp