TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Ont...

Kategori: Allmänt

Har så f-bannat ont i min högra handled. Är det allt sittande vid datorn tros???? ELler beror det på att jag körde starka hästar hos Ingrid förr? La ju tömmen om handlederna då.
Blir alla fall bara värre så jag gissar det är datorn....... Går det att göra nåt åt tros?
Den andra krämpan jag har är min förbannade halgus valgus på min vänstra tå.
Köpte ett dyrt avlastningsgrejsimojs, men det har då inte hjälpt. Kan inte heller gå med en stor skumgummiplatta i skorna, får inte plats.
Jag kan inte heller skaffa mig specialskor till alla mina ändamål. Kostar ju massor av pengar skulle jag tro.
I så fall skulle jag behöva minst två par skor som jag kan ha i ladugården samt rida med. Stålhätta ska det vara på dom. Gummitstövlar, joggingskor samt vanliga skor, stövlar mm.
Suck.
Sökte för det i höstas samtidigt som jag hade alla mina utslag i ansiktet. Det har blitt värra sen dess, foten alltså.
Jag tror dock det beror på mina gummistövlar. Går ju mest i dom där hemma. Men jag måste ha dom på mig!!!
Det gör så ont om jag tex ligger på sidan och kanten på den foten rör i sängen. Jag måste då lägga benet på ett annat sätt så det inte rör emot.
Jaja,.... får väl leva med det.........


Igår sov jag inte längre än till halv 2. Hade haft en tuff natt på jobbet så jag borde ju sovit längre tycker man.
Men inte.
Jag klev upp.


Sen så var det dags att fara hem och fixa ladugården. Klockan var mycket så Tomas fick göra det mesta. Ändå blev han klar innan mig...
Jag ska ju krabba till det och väga upp allt hö till hästarna. Men det är just för att begränsa åtgången och veta lite grann hur mycket dom får. Han tycker det är skittramsigt......


På tisdag så åker jag och mamma till Ullared. Behöver köpa en massa saker nu igen. Men jag ska försöka ta det på ÖB i stället på onsdag när vi ska till Kristianstad. Det är lika billigt där.
Jag vill mest bara strosa runt på tisdag i Ullared.
Ett nytt träns till ridhästen Evve kanske jag hittar.

Idag när jag vaknar finns det inga planer på schemat. Hittar nog alltid på nåt att göra.
Rida kanske? Springa?!?!?!? Borde det...

Collan var på tv igår. Hennes kör fick näst minst röster. Hoppas ändå att dom får vara kvar efter nästa vecka med!!


Hej hopp