TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

8 månader

Kategori: Allmänt

Känns längre, men så länge har vi officiellt varit tilllsammans idag. Jag och Jens.
Jag mår så bra i kropp och själ. Ja alla fall så länge inget går emot mig och det händer ju.
 
Vi firade lite igår med mys och lite kladdis. Blev lite över så vi käkade upp det sista idag och spelade playstation innan jag skulle jobba.
 
Han har hållt på med bilen han ska i helgen i laholm hela dagen och jag har vatt på jobbet på möte och lite sådant.
Bilen är väl i stort sett klar nu. Håller alla tummar att det inte ska trilla sönder!
 
Idag har jag inte gjort så mycket annat.
Sprungit rundan om byn gjorde jag när jag vaknade.
Blev ingen bootcamp igår pga magont! Usch.
 
 
 
Nehe, är på jobbet nu.
Ska ta en runda med moppen!
 
Hej hopp
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: