TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Kristianstad

Kategori: Allmänt

Åkte till Kstad idag för att fixa lite saker.
Fick även med mig hem lite smått och gått.
Gjorde en bäställning på http://www.sportamore.se/ igår så lite fick jag hålla i pengarna.
 
Efter det stack jag till gymmet och körde cardio där istället för att ta en löptur ute då vädret är väldigt skiftande idag. OK regn kvittar, men jag var inte sugen på att vara ute OM det skulle börja åska.
Blev ett 30 min långt och svettigt pass på crosstrainern på 3:e programmet upphöjt en nivå.
Efter det körde jag några lätta squats och körde maghjulet.
Har träningsverk sen igår då man ju inte hade vatt där på länge.
 
Imorgon är det bland annat benträning som gäller!
 
 
 
 
Loj bild från i somras i Danmark. Festandet är nu lagt på hyllan ett bra tag fram över!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: