TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Möte på jobbet, tjänat lite pengar och så lite Börjes

Kategori: Allmänt

Började morgonen med en kort löptur på 4 km ca. Körde lite intervaller så jag skulle få upp lite flås alla fall. Fick promenera genom snåren i skogen. Stanna upp lite hos min svägerska(?? Jens syster) och kikade på deras väldigt fina uppgrävda tomt, och ännu mer uppgrävt skulle det bli.... Målade första omgången täckfärg på vår säng när jag kom hem. Trodde aldrig jag skulle få färgen redig med tanke på hur den såg ut när jag öppnade det och började röra... Men det blev bra. Får göra det ytterligare en gång. Sen blir det bra. På tisdag ska vi till jysk och kolla på sängar och jämföra med IKEA. På måndag ska vi nog kika på bergmans med. I eftermiddags hade vi ett två timmar långt möte på jobbet. RÄtt snabbt avklarat då vi hade mycket att prata om. ELler ja, inte så mycket på natten. Jag var den ända nattpersonal som var där. Men dom andra tre i just den personalgruppen som aldrig annars hinner prata så mycket. Efter det stack jag och hämtade mina nytvättade täcken. 7 st, men blev av med 4 + ett till jag hade hemma + ev min hoppsadel! Gött. Hon som tvättade dem skull ha tre och sen var det en tjej hon spontanfrågade och hon tog två och sadeln :-) Annars had eja tänkt fråga på Börjes men då får man en sadel i utbyte. Inga pengar.. På Börjes hittade jag det jag skulle. VIlken tur alltså. Skulle ha ett par till lika dana gardiner som jag har två av där nere i finrummet. Skulle ha lika dana i tvrummet med. Köpte dom i våras så jag tänkte kanske kanske dom har dom kvar. Dom hade EEEEN kvar. Gött! Köpte lite annat smått och gott med bla alla Twilightfilmerna, födelsedagspresent till Tove och gräsfrön :-) Sen åkte jag hemåt och stannade till ännu en gång på jobbet och unnande mig 20 minuter i solen. Nån som solat innan mig så det var rätt hett att lägga sig där. Men det var skönt ändå! Väl hemma så åt jag och sen så hamnade jag här. Sitter i sängen och väntar på att världens bästa ska komma hem! Föresten han ska nog ev köra ett race till i år. OM det blir av dvs. Endast 17 anmälda. Krävs 50... Men det är både tvådagars i Ripa helgen innan och Osbyracet helgen efter som nog dom allra flesta ska köra... Men det hade vatt kul alla fall. Hoppas inte jag är bakis och ligger och spyr efter OP bara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: