TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Seg

Kategori: Allmänt

Fick trycka i mig sömntabletter inatt då det var omöjligt att sova. Var dödstrött hela kvällen och jag somnade när vi kikade på film så då bestämde vi oss för att sova. Men nix. Det gick inte. Eller jo, somnade nog en timme sen var jag pigg som en lärka igen. Väntade och väntade. Läste och tittade på tv men nej. Sen tog jag en fjärdedels tablett och tillslut somnade jag. Vaknade vid 10...... Jag hade asmycket inplanerat! När Jens steg upp var jag så trött så jag orkade knappt röra mig. Drog ner till gymmer och körde axlar bröst och triceps. Kändes bra idag. Efter det stod jag 20 min på crosstrainerna sen körde jag 10 squats 30 kg / 3 sets och samt maghjulet 10 ggr / 3 sets. Sen körde jag 10 min till på crossen Hjälpte till lite med spegeluppstääning innan jag drog hem. Skulle sätta mig och betala räkningar men nix, pengarna kommer inte förens måndag så jag slapp det med. Dags att packa det sista inför helgen. Jens ska köra Laholm 2-dagars vilken han vann förra året. Får se hur det går i år. Jag är glad om bilen håller och framför allt han håller! Ha de gott!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: