TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Blubb blubb

Kategori: Allmänt

Sketalängesen jag bloggade "normalt" här..
Pallar inte.
Vatt lite nere ett tag, som vanligt. Men det ska väl vända snart igen.
Det är mina hjärnspöken som spökar. Jag har bett dom försvinna men dom har en tendens att komma så fort jag är lite uttråkad eller ensam..
 
I övrigt flyter allt på som det ska.
Jag och min andra kära hälft har köpt en ny bil. Eller ja. Nygammal. Nånna repor finns på utsidan, men det får man la räkna med då den gått i en mindre stad.
Ska fixa till lite saker med den, eller, en sak alla fall, sen är vi nöjda :-)
 
Veckan som kommer så blir det nog en del farande för att fixa det sista inför julen.
På måndag kommer hantverkaren för sista gången får vi hoppas så vi kan få ordning på rummet han fixar i.
Skulle igentligen vara klart nu, men det skedde lite missförstånd oss i mellen.
Kommer bli ett mysigt rum.
Sen ska vi fixa lite julklappar till dom vuxna och lite sånt. Skulle behöva hitta nåt till nyår också att ha på mig. Jaa, jag som var i god tid att leta innan, men ja, det har inte blivit nåt.
Hade nästan bestämt mig för att skita i att ha nåt extra fint, men nu blir vi några fler på nyår så det kunde ju vara trevligt.
Vi kommer att vara hemma hos oss. Vi ska grilla ;-)
 
Gick igenom Jens telefon på bilder innan och lade in på datorn. Det blir han ju aldrig färdig till att göra. Var en del foton där som jag behövde ha från bla Gotland som igentligen med skulle varit utskrivna.
Tänker då inte anväda mig av smartfoto igen! ALdrig. Bilderna blev skitmörka och i alla möjliga olika storlekar trots att jag valt en storlek. Men ja, det sista kanske beror på nåt, men att bilderna blev så mörka.
Hoppas jag hinner få bilderna denna veckan. Skullat göra en sak med dem!
 
Bjuder på några bilder :-)
 
Ignorera min dubbelhaka och flådda axlar och kolla på den söta kissemånsen som vi bodde hos på Gotland :-)
 
Vi hade även får som grannar och jag kunde ju inte låta bli att gå och mysa med dom. Älskar får!!!
 
Den "Blå Lagunen" som låg brevid folkracebanan hittade vi nån dag innan vi skulle hem. ANnars var det ju den riktigt fina på Fårö som gällde! Här var lite dyigt men gick att bada i ändå. Långgrunt på sina ställen.
 
På plats i Tomelilla. Det började regna i nån minut så fick flytta in i tältet för att käka. Vad som hände resten av kvällen vet jag knappt. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: