TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Midsommar mm

Kategori: Allmänt

Firade midsommar med fiske och tältning i Tranegyl.
 
Fisket var rätt dött men festen kom igång tillslut.
Var helt mygg och knottfritt vilket var skönt.
 
Jag tog det rätt lugnt eftersom min och Jens lilla fest dagen innan då vi hade 6 månader inte slutade så bra...
Sencur på det säger jag bara!!!!
 
Jag blev knappt berusad under midsommar i vart fall och det var skönt.
Ja vad gjorde vi mer än att försöka fiska??
Rodde runt i båtarna. Sista färden var i månens sken med käraste. Var mysigt.
Vi spelade jag har aldrig och pratade en massa skit.
Tiden gick fort.
 
På natten sov jag och Jens i tält. Erik och Tessi sov i bussen. Frallan åkte hem.
Eller ja, jag sov väl max två timmar. Jag var totalt livrädd. Det blåste som fasen, en hund skällde i bakgrunden, jag tänkte på inbrottstjuvar och jag tänkte på spöken och på vargar.
Så jag somande väl nån timme där fram på morgonen.
Det var lagom varmt hela natten.
 
Framåt dagen åkte vi hem.
Vi kollade på film, käkade pizza och spelade lite spel.
Sen åkte vi ner till Hjärtasjön och kollade lite.
Sen skulle vi köra en älgarunda men hamnade i Hägghultaberg och gick och kollade där. Varför har man inte vatt där innan??
Jättefint ju.
 
Sen körde vi i vart fall en älgerunda, men den var värdelös, såg inte ett smack.
Åkte hem och såg en film till. Men ja somnade som vanligt.
 
Idag har man inte gjort så mycket.
Sett film och vatt hos svärföräldrarna och gosat med hästen.
 
Jobbar min sista natt nu innan semestern!!
 
hej hopp
 
Erik o Tessi
 
Går labyrint, Jens e snart framme..
 
Ser ni mig eller???
 
I löööööv you
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: