TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Operation

Kategori: Allmänt

Jag kommer att få min fot opererad i höst.

Doktorn berättade om operationen och lite om rehabb.
Ska gå med specialsko i sex veckor bland annat.

Han berättade hur dom gjorde op, sågade ich skärde medans patienten var vaken under ca 45 min.
Det lät väldigt nasty så jag frågade om jag kunde få bli sövd. Det kunde jag.
Berättade att jag dock ej tål narkos så bra. Är känslig och kräks och blir bakis i flera dagar.
Sist jag opererades fick jag dock annat medel och kände inte av nån dåsighet.
Så dom skulle fixa det åt mig.

Dom skulle skicka op-kallelse. Tidigast 1 a sept sa jag då sommaren är späckad
Så det blir väl lagom till vi ska byta schema... vilket var mitt förslag.. så nu hinner dom väl testa det utan mig :-(

Sex veckors sjukskrivning....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: