TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

11 månader

Kategori: Allmänt

Idag har vi 11 månader kom vi på för en stund sen.
Funderar på att vara lite onyttig och fira med äppelkaka. Får äta den själv för Jens tycker inte om :)

Idag gick jag upp kl sex och drog ill gymmet. Skulle tagit med ett gummiband och testat en sak men glömde det.
Körde alla fall ben och mage idag.
Kör 40 kg på squaten med stång nu utan problem. Funderar på att hänga på några kilon på nästa benpass på sista setet. Får se hur det känns då. Vill göra utfall men det går inte med foten ännu.

När jag kom hem gick jag och la mig igen då jag behövde sömn eftersom jag sover så kasst på natten. Somnar eller alla fall är dödstrött på alla andra ställen där jag inte ska sova. . För mycket i huvudet.. Har tillkommit lite till nu som rör till det som bara den!

På eftermiddagen hälsade vi på Jens mormor på Soldalen och efter det sprang jag drygt 4 km.
Sen målade vi lite till i rummet. Haha blir aldrig klart.
Jo då. Det är klart förutom golvet och nu ävrn fönstet som behövs spacklas och målas. Men nu är målningen klar förutom det vita jag kleta på det mörka idag.

Hej hopp gummi blopp


Kommentarer


Kommentera inlägget här: