TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Hatar att inte kunna sova

Kategori: Allmänt

Vatt vaken två nätter nu, segt.
 
Gick upp när Jens gick upp vid fem.
Halv sex drog jag till gymmet. INte en käft där, konstigt...
 
SKet i det igår så jag fick ta det jag skulle idag istället. Fokus på bröst och triceps, samt körde jag lite mage och rumpa.
Testade en ny rumpövning som jag såg på en blogg innan jag stack dit,
Inte så avancerad, men det var nog rätt bra. 
Det är typ höftlyft. Oftast ligger man ju på rygg på golvet med benen på en bänk och lyfter upp höften, med eller utan vikt.
Men nu placerade jag en bänk mot väggen, satte mig på den och la en stång utan vikter (den väger 20 kg) i famnen och kasade fram med fötterna och vilade på typ bakarmarna eller skuldrorna.
Hälarna ner i marken, gör inget om tårna är uppåt och så lyfter man.
 
När jag skulle göra armhävningar bara vek sig armarna då jag dratt som fasen i repet i kabelmaskinen då jag körde en tricepsövning.
Så det blev inte mycket armhävningar gjort. Drömde annars om att jag kunde det lätt som en plätt då jag väl sov inatt... hehe.
 
Efteråt cyklade jag 20 min. Saknar bildskärmen på cykeln,,
Svetten sprutade rent ut sagt!
Efter det körde jag maghjulet. Puh, otränad som fasen.
Och där på blev det 10 min i crosstrainern.
Jaaaaaa det gör INTE ont på det opererade stället, gjorde det innan i dessa skor när knölen var där. Och det mesta av smärtan på foten har med gått över.
 
Nu har jag duschat och käkat frulle. Ägg och knäckebröd och jos..
 
SKa snart leta fram mina papper på bilen och ev köra och tävtta av den lite.
Håller alla mina tummar!
 
Hej hopp
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: