TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Men typiskt

Kategori: Allmänt

Jahapp, då vill nog gubben ha min bil i alla fall.
Men hade han ringt en dag tidigare så hade jag kunnat köpt den där bilen JAG VILLE HAAAA!!
Den har vatt ute en evighet nu och IDAG blev den såld.
AAA
 
Jaja, kommer fler kommer fler. Inte sådana kanske. Men andra.
 
AJa, säljer bilen ändå imorgon (idag).
 
Så typiskt oxå. Jag trodde ju aldrig gubbeen ville ha bilen.
Dom hade inte hört av sig.
Så idag ringer det några andra från Lund. Jag kan dock ej visa den förens tidigast onsdag då vi ska bort om dagarna. Jag säger, ja den lär ju var kvar för han som tittade på den har inte hört av sig och verkade vilja ha mindre motor.
SÅ kör jag till jobbet. Går in på Ica i Ryd och så kommer jag ut i bilen och kikar på tele som jag glömt där. Ett missat nr.
Ringer upp och ja, Då var det gubben,
Hade kollat på lite andra bilar men min verkade bäst...
Dom kommer imorgon kl 11 och provkör den igen.
 
Lite pengar i kassan är aldrig fel.
Ska se till att spara dem. Vi har bilar så vi klarar oss tils den rätta bilen kommer.
Hoppas bara 99:an håller i vinter.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: