TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Och så sa det klick igen.....

Kategori: Allmänt

Ja, ni kanske läste att jag var på TeamSportia igår för att hitta en löparjacka, lite tjockare modell till ett lagom pris.
Det hade dom ju inte.
Har ju även beställt på Sportamore tidigare men det var ju inte alls vad jag tänkt mig..... Men det går att använda ändå!
 
MEN så idag när jag öppnar mailen så har det droppat in ett nyhetsbrev från dem att dom har rea på löparsaker nu för höstens rusk.
Jag klickar snabbt in på jackavdelningen och där finns massor.
Sorterar det i priser och klickar upp en efter en. AA finns ju inte rätt storlek. Vågar inte ta mindre än M i en jacka som det ska rymmas underställ under till vintern!
 
MEN så kommer jag lite längre ner och där finns en sådan neongul jacka som jag vill ha. Har hittat en från NIKE innan men den kostar 1000 spänn...
Men denna blir ju bara helt perfekt.
Fanns EN kvar i M. Klick sa det och bom, så var den min. Hoppas nu innerligt att jag inte får ett mail att tyvärr, den var slut.
Jackan var från newline och ser ut så här.
 
Och förresten. Jag "provade" min fot idag. Drygt 4 km blev det och jag kände inte av den en enda gång! Så härligt.
FÖrst nu då smärtan är borta kan jag även känna att operationen har fungerat. Jag har alltid haft känningar och ibland sketaont av mina skor jag har på gymmet. Nu känner jag ingetting där knölen var innan. Iget i tån heller.
Jag är SÅÅÅÅÅ glad.
Är sugen på att testa mina klackaskor med men bör vänta. Foten är trots allt lite svullen ännu!
Så nu är jag peppad till max igen. 
Jaaa, jag vet det går upp och ner och fram och tillbaks och sånt.
Men jag tycker jag skött mig bra i år, även om sommaren var högst onyttig ;-)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: