TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Sen morgon

Kategori: Allmänt

Vaknade så där chockerat kvart över 10 idag efter att ha sovit dåligt inatt.
Det var telefonen som ringde. Jobbet. Ville jag skulle jobba inatt men en gammal skolkamrat ska komma så jag kunde inte. Var en ledig natt imorgon med så den tog jag. En extra tusing är inte fel. Hade behövt nattens peng med men nu har vi skjutit på träffen länge nog!

Urk, att vakna så där gjorde att svetten forslade av mig. T-shirten vlev dygnsur.
Tänkte först lagt mig igen men fick tummarna loss och drog ner och körde mitt 5:e pass denna veckan på gymmet. Benens tur kombinerat med mage. Reält med träningsverk i magen sen jag började med maghjulet igen. Fick för mig att den kunde jag inte göra efter op, men herregud. Den hade jag kunnat gjort utan problem. Belastar ju inte ens foten om man gör den på knä. Pallade bara 3 set med 5 reps på den idag, rikigt utförda ;)

Väl hemma igen bytte jag byxor och skor och tog ett varv på Grisabanan. Ökade mellan varannan stolpe vilket resulterade i att jag knappt kom upp för backarna. Fick bli några gåsteg.

Nu sitter jag här och glor. Funderar på om jag skulle köra en vända med det vita en gång till i rummet där uppe. Kanske lika bra. Äta lite först bara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: