TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Shopping in Ullared

Kategori: Allmänt

I måndags och igår var vi som bekant i Ullared och på Gekås.
Måste säga att Jens klarade det utmäkrt och jag gjorde allt för att skynda mig.
Kom på endast två saker som jag glömde att jag skulle ha. Julklapp till jobbefesten samt balsamspray. Just det, en taklampa till nya rummet glömde vi också.
Man kunde säkert fyllt vagnen med mer saker, men vi näjde oss med detta.
 
Det var smockat med folk så det var lite jobbigt att gå runt med vagnen.
Klädesutbudet på killsidan var som vanligt kasst. Vi hittade dock 2 st t-shirts till Jens. Inte världens finaste med helt ok vardags t-shirt!!!
På tjejsidan var det som vanligt utplockat i storlekar. Antingen fanns det små eller så fanns det stora.
Lyckades ändå hitta två par svarta jenas. Har två par där ifrån innan och det är dom bästa jag har och dom har inte tappat nån direkt färg i tvätten heller.
Fanns ett par till där men förståss inte i rätt storlek. Var annars exakt ett par lika dana som jag har.
 
Vi övernattade på B o B på andra sidan gatan. Sweed Dreams. Hade inte behövt det. Men sist jag var där med en vän så var vi inte halvfärdiga vid halv 4 ens... Nu var vi klara vid tre eller nåt ;-)
 
Nedan följer lite bilder på vad jag köpte.
BLev lite filmer också. Men dom har redan blandast och kommit på plats i hyllan.
 
Börjat med det störta klippet!
En HDMI-sladd på 5 meter för 99 kr!!!!!!!! Köpte en på 1,5 meter eller om det ens var det för 249 kr på elgiganten där det annars är billigt i vanliga fall..
 
Lampa och doftljus i burk. Denna skulle dofta jul. Men jag vet inte. Doftar gott alla fall! Fanns tusentals olika.
 
Doftljus och en prydnadskrona med ljus
 
Skyllt
 
Boxhandskar så jag kan slåss!
 
Lite julsaker
 
Hörlurar och en tavla
 
Nattlinne.
 
En myströja
 
Linne (kolla kissemånsenen :-) )
 
En lampa till nya rummet.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: