TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Träningsverk alla redan samt lite SSO

Kategori: Allmänt

Brukar åtminstonde ta en dag innan jag får träningsverk efter pass på gymmet.
Men gode gud. Kan knappt gå nu.
Har inte vatt på gymmet på nårra veckor men hade ju planerat in det idag.
Steg upp klockan 5:00 (!!) imorse för jag skulle lämna in min bil på service kl 8. Mitt alarm fungerar inte och visste inte om Jens kunde ringa och väcka mig från jobbet så jag gick upp.
Drog till gymmet vid halv sex-tiden.
Fick bli ett reält benpass idag. Kändes rätt bra. Körde rätt länge, gjorde många övningar. Körde även en del mage.
Avslutade med 10 min rodd och sen 10 min på crosstrainern. Crosstrainern var dock inte så bra för foten...

Körde sen och lämnade bilen efter att ha vilat en halvtimme.
Efter det sprang jag Grisabanan.
När jag kom hem hade jag ganska ont i min fot om man säger så...
SÄrskillt när jag inte hade några skor på mig.

Somnade i soffan då jag väntade på en persiennisse som skulle komma.
Han kom 2 timmar försent.
Men nu har vi persienner som fungerar i alla rum som vi använder. Är ett rum kvar, men det väntar vi med. En del fungerade ju redan.

Ska spela lite SSO innan jag ska sova. Gjort alla uppdrag med ska levla min asslöa ponny.
Jag är verkligen äldst i det spelet. Garanterat!
Känns så knasigt att gå med i klubbar då jag inte riktigt är med på vad dom hittar på.
Men barnen verkar ha skoj alla fall.
Funderar på att skapa en grupp för 20+. Men nä, det är alla fall bra tidsfördriv på jobbet om natten.

Kikade lite vad som skrevs på chatten, en del var inte så snälla just då när jag tittade....
Trist.


Jaja.

Nehe ha de gott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: