TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Segt just nu

Kategori: Allmänt

Börjar bli alldeles för tråkigt att bara gå hemma nu.
Jag hatar Jens femskift, vi ses nästan aldrig. Och ännu värre blir det när jag börjar jobba igen.
Visst jag kan vara med i verkstaden, men just nu känns det rätt trist det med då jag mest sitter på en stol och kikar.

En vecka till, sen slipper jag denna skon. Sen får jag börja gå. Äntligen ut och ta promenader.
Kanske börja på att träna lite mer med att köra fr?

AJA vi får se.
Sitter i sovrummet vid datan nu. Den ska ej stå här sen, men min laddare till min data brann upp den med så jag väntar på en ny...
Jens sover så jag ska inte störa med att skriva mer.
Skulle väcka han tidigare idag för han ville gärna hinna sätta ihop motorn som havererade i Laholm som han nu nästan är klar med.

Så, hej så länge

Förresten. Min systerdotter fyller SJU år idag. Var tog den tiden vägen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: