TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Strömlöst med solkräm över hela kroppen!

Kategori: Allmänt

Körde i god tid till jobbet ikväll.
Sicksackade mellan träden men kom fram helskinnad.
Var i god tid så jag han med min inplanerade solning.
Allt var bra fram tills det var några minuter kvar. Då slockna hela bygget.
Väntar 30 sek (alltid 30 sek innan det sätts igång igen, så är det överallt), men då blinka det bara till så den kom inte tillbaka.....
Jag hade som tur var både telefon med ficklampa och en vanlig sådan med mig.
Problemet var att jag kletat in mig med kokosolja och kletat ner ungefär allt.
Nu var det ju skitsvårt att rengöra solariet. Men jag tror och hoppas det blev bra.
Men jag då??? SKulle det finnas tillräckligt med vatten i duschen för att jag skulle få bort det?
Tog en jäkla snabbdusch och nej, allt gick nog inte bort känns det som.
När jag kom ut från kontoret så blåste det ännu mer.
Kom tidigt till jobb och då gick förståss strömmen där med.
Men efter ca en timme kom den igen. TACK O LOV.

Jens stannade hemma från jobbet inatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: