TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Dagens pass på gymmet

Kategori: Allmänt

Idag var jag så trött så jag låg kvar lite för länge i sängen...
 
Men när jag väl kom upp så körde Jens mig till gymmet.
Där körde jag mitt axel, bröst och tricepspass.
Gjorde lite andra övningar på en del saker idag för omväxlingsskull. Lite enformigt att köra samma.
Allt kändes bra och på vissa övningar kunde jag öka på kilona något.
Jag blir grymt trött i armarna efter just detta passet. Varför blir jag inte det på bicepspasset??? Jag tar ju i precis lika mycket där tycker jag?!
Jag är fortfarande skakig och pallar knappt lyfta armarna uppåt.
Igår var jag själv på gymmet idag var där tre personer till. Men man behövde inte precis trängas för det.
 
Nästa pass är ett benpass. Kommer ju inte att fungera så bra, men jag ska ha det som utgång när jag kommer dit och testa och se vad som går att göra. Utöver det finns det lite annat man kan köra.
Körde återigen knäböj idag. Körde faktist med 16 kilos KB vilket känns bra. Fast jag är livrädd att få ont i vänsterknäet för det snebelastar nog lite grann. Hehe, får ta på mig en lite högre sko på högerfoten så går det kanske ;-) Ja, jag kan ju ta min nya sko sen när den kommer.
 
Jaja, nu idag ska jag inte göra nåt mer än att vila min fot.
Jens har åkt och jobbat. Tog en liten onyttig fika innan han for iväg. Får ju fira lite att det är nio månader idag :-)
 
Ha det gott :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: