TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Rygg, biceps och mage

Kategori: Allmänt

Japphapp. Då avklarade man ett pass på gymmet idag då :-) Mamma körde mig dig.
Dom där nere blev lite förvånade att jag redan tog mig dit, men vad fasen. Jag pallar inte sitta och glo i soffan hela dagen och inte röra sig.
 
Körde passet som rubriken löd.
Gick jättebra fast problemet jag kom på var att jag blev svettig om foten.
Kanske inte var så bra. Tänk om jag får svamp!! Bandaget ska ju sitta till nästa fredag.
Så jag får försöka att inte köra något allt för flåsigt tills dess.....
 
Träningen gick bra. Det kändes bra att lyfta. Jag ökade till och med på vikterna på dom flesta övingarna. En del lät jag vara kvar på rätt lågt då jag fortfarande håller på att fila på tekniken.
Krabbigast idag var nog ändå ryggresningar. Hade inte behövt att göra den, finns ju annat för ryggen (vilket jag också gjorde), men ja, det gick och jag belastade nog inte fel.
Mage är väl med rätt krabbigt. Jag vill ju köra planka och maghjul men det går ju inte på långa vägar nu. Så jag är så tråkig och kör bara situps. FInns ju lite mer man kan göra. Typ där man sitter på baken och drar upp benen och lite sånt. Har nog lite dålig fantasi. Så om nån har tips på magövningar där man inte belastar tår eller framfot så vore det bra :-)
 
Efteråt blev det dusch + att jag stoppade i lite tvätt i maskinen. Sen sved foten tillräckligt så nu ligger den stackarn i högläge i soffan för att vila ut sig.
Är fint väder ute, så jag hade gärna vatt utomhus och gjort nåt.
 
 
 
I hate my big legs.... Sen ser det ut som jag har ett falskt leende med... Men det är inte så jättefalskt :-)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: