TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Slöfocken själv :-)

Kategori: Allmänt

Nä vad gör man om dagarna igentligen??
Sitter mest på baken i soffan och glor på nåt...
Lite segt att vara sjukskriven och inte kunna göra vad man vill.
 
Smärtan börjar släppa allt mer vilket är bra. Men under vissa perioder om dagen känns det som om foten ska brinna upp.
 
Idag var jag nere på gymmet igen.
Tog faktiskt cyklen dit. Kände att jag hade träningsverk i benen sen igår så det var ju bra.
Körde ett ca 45 min långt rygg, biceps och magpass följt av 15 min cykling.
Väl hemma kokte foten så jag fikc lägga mig igen.
Hoppas inte den tar stryk av detta.....
Doktorn sa ju att jag kunde cykla och jag skulle ju vara uppe och gå på foten fast inte belasta framdelen.
 
Ikväll ska vi till Thai Palace och äta. Inte för att Jens äter sådan mat, men jag och mamma gör ;-) FInns annat på den restaurangen också och äta och jag är så sugen på thai/kinamat.
 
Jag är tråkig som inte lägger ut några bilder. Brukar gå och lägga ut från insta här på bloggen men det kommer inte upp några bilder när jag trycker där.
FÅr bli en på mina fina :-)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: