TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

När jag sov som bäst...

Kategori: Allmänt

Så gissa vad som hände...
Sur som jag blev drog jag på träningskläderna. Sket i foten och sprang iväg.
Märkligt nog kändes inte foten i löpning men den känns när jag går och nu värker den när jag sitter.

Men jag "bryr" mig inte. Ska pressa den ett tag nu så vi kan hitta vad det är som gör ont. Det kunde ju vara eventuella skruvar i foten som börjat irritera med. Jaha och vad gör man då? Jo op. Men det görs la bara med titthål så det gör nog inte så ont.

Här är en bild från rundan. Pinsamt kort. Jag som var sugen på Göteborgsvarvet. Man är en bit där ifrån.






Vägde mig också. Gått upp alla kilon plus ett halvt till under denna månaden. Bara till att på att igen.

Btw. Min kära barndomskompis ska föda sitt tredje barn idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: