TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Fylla tant

Kategori: Allmänt

Idag fyllde jag tant.
Blev frukost och sedan så la vi oss igen. Sov till FYRA!!!!! What? Varför sover jag inte så länge när jag jobbat natt?!
 
Sen stack vi till Älmhult o åt på Thaipalace.
Skulle klagat på Jens mat men vi sket i det. Han gillar ej kinesmat så han beställde lövbiff. Fått det där innan och då var dom riktigt seriösa och bankade köttbiten genomskinlig.
Denna gång fick han då inte lövbiff. Det var nåt tillverkat av köttfärs... Men man är som man är, vågar förståss inte säga till.
 
Tyävrr har jag inte vatt på topphumör idag. 
Jag tror det är mina p-piller som spelar mig ett spratt. Jag ska ringa om det imorgon eller på onsdag. Hinner knappt imorgon.
Möte + samtal med chefen.
 
Nu får ja ta o jobba vidare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: