TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Alltså...

Kategori: Allmänt

Det är inte som som ska till för att få mig att tända till.
Varken på det ena eller andra planet.
Klarar fasen inte ens att se på tv eller höra vissa låtar.
 
AAAA
 
Och vems fel är det då????
Mitt eget förståss samt folk som påverkat/påverkar det!
 
Jaja, jag gör så gott jag kan och jag hoppas att någon gång så försvinner det! Får jag hoppas alla fall :-)
 
 
 
Skitsamma. Får bara se till att ha annat att tänka på. Är inte alltid så lätt nattetid då man jobbar och det är dötid och man inte tar för sig nåt särskillt, nätter då man inte kan sova, allmän ensamhet...
 
Hoppas att jag kan sova idag alla fall! Men först blir det ett hela 20 min pass på gymmet med finaste. OK, vi ska bara träna lite kondis på nån maskin som är ledig. Sen ska jag väl 17 kunna sova!?
Sen blir det till vårdcentralen för lite skavanker och men jag lider av ;-)
 
Två nätter till på jobbet, men det pallar jag väl. Sedan två nätter ledigt sen arbeta två till.... Om nu läkaren inte förbjuder mig att jobba natt dvs.
 
Nähä, nu ska jag inta nån föda så jag pallar att springa lite innan jag stupar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: