TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Fredag

Kategori: Allmänt

På morgonen efter jobbet tog vi ett snabbt pass på gymmet.
Fyra övningar var av biceps och bröst 3 x 10.
Det verkade fungera väldigt bra ihop.
Ska köra detta ett par veckor och se hur det känns.
Vi var klara rätt fort så vi skyndade hem för att sova.
Jens sov till efter fyra.. jag gick upp kl ett eller nåt.

Ville inte bege oss ut på vägarna ikväll. Det regnade och var fem minus så då blir det svart halka med en gång!
Vi har hjälpt mamma med hennes bil och handlat lite.
Sen har jag bara legat i Jens famn och kikat när han spelat Uncharted 3.
Nu har jag gått och lagt mej.

Natti natti



I know, julgardiner...men har inte hittat några andra ännu.

Så här vackra blev mina feteknän av att skotta snö igår :)


Glömde både skor och rediga sockar till gymmet idag... Tyckte jag vsr fin ändå i mina tjusiga hästsockar :)


Nytvättad (måndags) bil. Sicken service mitt i kylan alltså.


Jens baklucka är lite fastfrusen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: