TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Långkalsong

Kategori: Allmänt

Jag brukar säga att jag aldrig fryser om benen.
Men jag tog just en 5 km runda, Grisabanan-Tommahult-Lönsboda, och det var då sannerligen litr svalt om låren.
Kikade efter vargspår men såg inga.




Klockan 04:56 vaknade jag imorse och klev upp. Klockan skulle ringa fyra minuter senare.
Drog på mig träningskläderna och var på gymmet kvart över.
Dagens pass var ben och mage. Detta pass tar alltid längst tid. Ca 45-50 min. Efter det blev det 20 min rodd med diverse småpauser för att byta musik.
Måste fixa en träningsspellista. Ska försöka hinna med det inatt.
Sen var Jens lagom hemma i Lönsboda efter sitt jobb så han hämtade mig. Snabbdusch och ett stort glas mjölk sen sov jag till elva eller vad det var :D
Imorgon blir det troligtvis gymmet direkt efter jobbet för att springa lite eller nåt sånt.
Sen blir det doktorn på eftermiddagen.
Får se när jag trycker in triceps och bröstpasset! Kanske kör det hemma denna gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: