TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Leverans

Kategori: Allmänt

Igår kom det två paket till mig, ja lite till Jens med.
Fast hämtade bara det ena på Ica igår. Det var kläder till mig från Sportamore, var annars...
Byxor från adidas och två linnen från nike.
 
Idag så hämtade jag ut ett paket från fitnessguru. Det innehöll lite smått och gott till mig och finaste.
Dom skickade även med ett linne som jag inte hade beställt, men som jag HADE tänkt att beställa (fast de var nog i en annan shop). Hur kunde dom veta att jag ville ha det? Fast detta var rosa, jag ville nog haft svart. Men tusen tack ändå!
 
Idag blev det ett tidigt pass på gymmet. Det var tydligen andra med som ville det... Men de gick  bra ändå.
Sen la vi oss för Jens skulle jobba natt. Sov sketalänge...
 
SKottat snö och sorterat o rensat papper idag.
Lagade köttbullar o stuvade mackaroner ikväll.
 
Nu e de läggedags!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: