TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Nyårsafton

Kategori: Allmänt

Blev inte riktigt som vi tänkt oss.
Jag var så ledsen över katten så jag gjorde inte många knop innan det var dags att äta.
La alla fall inte ner nån energi på det.
Maten blev alla fall god! Killarna grillade kött. Vi hade fläskfile (svensk) och potatisgratäng (osvensk, helfabrikat....). Var gott.
Jag var inte sugen på att dricka.
La mig lite i sängen och surade men blev sen övertalad att komma ner.
Messade lite med en barndomskompis som kom sen. Hon livade upp stämningen.
Hela bunten hade seriuostalk halva kvällen. Och jag tror nog det mesta handlade om mina "små" bekymmer...
Aja det var nog rätt skönt för Jens att prata om det. Ja för mig med. Nicole vet nämligen typ allt om mig och vice versa. Eller när vi var mindre, yngre visste vi allt.
Vi spelade spel. Det var väldigt underhållande och vi skratta som bara den allihop.
Gissa vem som vann då??

Tolvslaget närmade sig och killarna skulle skjuta det dom hade kvar.

Pangade lite och sen skålade vi och sen var det vi för evigt! ♥♥♥

Resten av kvällen...natten, så fortsatte vi snacka och så kom jag på att jag hade ju efterrätt.
Alla verkade gilla den. Trodde den var misslyckad när det inte gick att trycka ner jordgubben i den. Guppade tillbaka. Så jag trodde att den var förstöd. Men nix. Den var hur god som helst. Inget fel på den pannacottan.

Följde Nicole hem vid tre. Killarna fick för sig att gå till Haren då det vst en som efterlyst umgänge. Men han sov nog.
Glashalt var det ute.

När vi kom hem mådde J lite dåligt men repade sig och började spela ps3.
E blev dyngad och trilla upp för trappan med grogg i näven.
Bland annat .... hehe

Speladr väl till halv fem fem.
Sen la dom sig.
Klockan fem kika jag en sista gång efter kissen. o där var hon. Glädje!

Nu ser vi fram emot ett 2014 som ska bli ännu bättre än 2013.
Känns som om vi börjat nåt nytt nu!

Ha de gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: