TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Planer inför våren :-)

Kategori: Allmänt

Längtar så till denna vår av olika annlendingar!
Ja hela året. Ska bli massor av kul och en massa jobb med förståss. En del på huset, utvändigt att ta tag i.
 
Men vi börjar i vår. Går fort dit.
Ska bli så skoj! Och allt går av stapeln denna veckan då det ska bokas.
Vi ska iväg med några nygamla vänner på en liten tripp. Hehe, ni som känner oss, eller framför allt Jens får väl en chock om jag skriver vad det är. Men det är inte bara det som finns på stället.
Finns en massa annat med och det ska vi göra. Alla fall jag och han. Dom andra i gänget kommer nog hålla sig till "ändamålet". Höhö.
Jag kommer återkomma mer till detta senare. Men i april är det alla fall.
Perfekta arbetsveckan då med.
Behöver bara byta bort en dag sen är jag ledig resten. Byta eller ta ledigt, vi får se hur jag ligger till i timbanken. Dom blir väl kinkiga om jag aldrig tar ut timmar ur den.
 
Jens har redan bett om ledigt. Räkte med en dag för han med. Men troligtvis ändras nog hans schema så det blir nog mer dagar ledigt för han...
 
 
Hej hopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: