TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Resor

Kategori: Allmänt

Har vatt sugen ritkigt länge på att åka utomlands.
Jag är ju svag för vackra sandstränder och det får gärna se ut som bortåt maldiverna och där. Så gott det går ;-)
 
Det är svårt att hitta en resa som inte kostar skjortan om man vill ha en liknande miljö. Men jag tycker ändå jag lyckats rätt bra.
Vill inte resa mitt i sommaren utan hösten eller vintern.
Grekland med sina öar är alltid fint. Vettigt folk bor det där med. 
Kikat lite grann på cypern och likande.
 
Började gilla en sida på facebook. Amazing places eller vad den hette. Där hittade jag en bedårande bild och kollade var det var.
Menorca var det.
Så nu har jag suttit och drömt mig bort där på resesidor. Letade fram vilken ort jag gillade bäst och kikade sen på hotell. Fanns bara två på den sidan.
Inte så värst dyrt heller med transfer inräknat (samt all inclusive). Hoppade över flygmaten för 200 spänn som ändå smakar skit.
Fanns resor dit i sept. Inte många rum kvar.
Lär väl inte bli nåt. Men drömma kan man alltid göra :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: